Okuyucu Yorumları
Malatyalı Tarafından 20.1.2021 17:04:52  Tarihinde yazılmıştır.
Keskin: “2021 Yılında Marketçilik Yasası Mutlaka Çıkartılmalıdır”

[430]  

Şevket Başkanım Yanındayız. Esnafın beklentisi de bu yönde. İnşallah yetkililer mecliste bunu çözerler yoksa küçük esnaf diye bişey kalmayacak

Malatyalı Tarafından 20.1.2021 13:15:38  Tarihinde yazılmıştır.
Kasapların Soğuk Havada Mangal Keyfi!

[428]  

Afiyet Bal Olsun ama tek başınıza yemeyin vatandaşlara da ikramlarda bulunun.

Malatyalı Tarafından 20.1.2021 08:39:00  Tarihinde yazılmıştır.
Cumhurbaşkanı Yrd. Fuat Oktay'ın Özel Kalem Müd. Tuncay Akkoyun'un Acı Günü!

[427]  

Allah Rahmet Eylesin Mekanı Cennet Olsun.

İbrahim bilgiç. 18 01 2021 Tarafından 18.1.2021 21:24:29  Tarihinde yazılmıştır.
Annelerin Hakkı Ödenmez

[424]  

Tekrar başsağlığı ve sabırlar diliyorum. Tamme annemizin ruhu şad mekanı cennet olsun.

Ali Celiloğlu Tarafından 18.1.2021 10:32:48  Tarihinde yazılmıştır.
Annelerin Hakkı Ödenmez

[423]  

Daha güzel anlatılamaz kaleminize sağlık.

Malatyalı Tarafından 16.1.2021 15:22:15  Tarihinde yazılmıştır.
Malatya ve Sivas Bugün TV 52’de Biraraya Gelecek

[422]  

Tebrikler Hulusi Eser Başkanım Zevkle Seyredeceğiz...

Basri Tarafından 14.1.2021 20:58:19  Tarihinde yazılmıştır.
Kiraz Ailesinin Acı Günü!

[419]  

Ailenin başı sağolsun bugün aynı zamanda Atatürk’ün annesi Zübeyde hanımın ölüm yıldönümü onuda bu vesileyle anıyorum

MURAT TURCAN Tarafından 14.1.2021 18:59:16  Tarihinde yazılmıştır.
Akçadağ Ziraat Odasının Projesi TKDK Tarafından Onaylandı!

[418]  

Ziraat odamiz baskani suleyman poyraza gayretleri icin cok tesekkur ederim akcadagimiza hayirli ugurlu olsun.

Akçadağlı Tarafından 14.1.2021 17:53:48  Tarihinde yazılmıştır.
Akçadağ Ziraat Odasının Projesi TKDK Tarafından Onaylandı!

[417]  

Helal olsun. Emeği geçenlerden Allah razı olsun

Hüseyin Özdemir Tarafından 14.1.2021 13:08:47  Tarihinde yazılmıştır.
Kiraz Ailesinin Acı Günü!

[416]  

Enver başkana başsağlığı diliyorum mekanı Cennet olsun Hüseyin Özdemir Ankara Arapgir Kalkındırma Dernek Başkanı

Enver Tunç Tarafından 13.1.2021 11:34:28  Tarihinde yazılmıştır.
TMO Ofis Bülteninin Ocak Sayısında Malatya Ticaret Borsası Yer Aldı

[414]  

Malatya Ticaret Borsası Başkanı ve yönetimini tebrik ediyorum. HARİKA HİZMETLER GERÇEKLEŞTİRİYORLAR.

Ramazan uraz Tarafından 12.1.2021 22:29:13  Tarihinde yazılmıştır.
AKÇADAĞDER Murat Maskar ile Yola Devam Dedi!

[413]  

Kemal bey size katılıyorum inşallah daha güzel yerlere gelmeyi nasip etsin Adam gibi adam murat bey

Kemal Koç Tarafından 12.1.2021 21:35:02  Tarihinde yazılmıştır.
AKÇADAĞDER Murat Maskar ile Yola Devam Dedi!

[412]  

Murat Maskar Gariban Babası çalışkan dürüst birisi Allah yolunu açık etsin

serkan Dönmez Tarafından 12.1.2021 18:48:57  Tarihinde yazılmıştır.
Kayısı ağaçları çiçek açtı!

[411]  

Malatyada durum değişmeyeceğe benziyor. İnşallah kar yağışı ve soğuk hava gelir de ağaçlar uyanmaz bu yıl sıkıntı sudan ve yağışlardan dolayı

Malatyalı Tarafından 12.1.2021 18:26:39  Tarihinde yazılmıştır.
Mv. Çalık: Aday Olmayacağım!

[410]  

Öznur Çalık Kesin Büyükşehir Belediye Başkanı Olur. Antepin Fatma Şahini varsa Malatyanında Öznur Çalıkı var...

Sayfa :1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 -

Ulusal Gazeteler
Örnek Gazete
Süper Lig Puan Durumu

Nöbetçi Eczaneler