Okuyucu Yorumları
Malatyalı44 Tarafından 31.10.2020 18:12:25  Tarihinde yazılmıştır.
Gülümuşağı Grup Yolu Hizmete Açıldı

[287]  

Çok Sıkıntılı bir yoldu. Nihayet yapıldı. Emeği geçenlerden Allah Razı Olsun

Akçadağlı İbo Tarafından 30.10.2020 20:10:00  Tarihinde yazılmıştır.
İş İnsanı, Siyasetçi Osman Güde'den Rektör Yrd. Prof. Dr. Murat Aladağ'a Ziyaret!

[286]  

İki Başarılı isim İkisi de Akçadağın gururu Tebrikler

Gakkoş 23 Tarafından 29.10.2020 17:15:55  Tarihinde yazılmıştır.
Başkan Ersan Arslan " Belediyeler Birliğiyle Ortak Çalışan Bir Derneğiz "

[285]  

Böyle değerli Elazığa gönül vermiş yöneticilerimiz bizleri gururlandırıyor. Birlikten Kuvvet Doğan Ersan Arslan Başkanımı Kutluyor Çalışmalarında Başarılar Diliyorum. Her hizmet Elazığ İçin diyoruz.

Ramazan duvarcı Tarafından 28.10.2020 17:10:33  Tarihinde yazılmıştır.
Başkan Görgün " Baskilli Olmak Bir Değerdir "

[284]  

Okudum. Harika bir yazı olmuş. Yunus Başkanı Tebrik Ediyorum

Yazıhanlı Kenan Tarafından 28.10.2020 09:00:46  Tarihinde yazılmıştır.
Yazıhan Merkez Yeni Çehresine Kavuşuyor!

[283]  

Sayın Başkan büyük hizmetlere imza attı. Tebrik ederiz Başkanımızı. Tarihinde almadığı hizmetleri Başkan Nevzat Öztürk Sayesinde aldı

Gülten Tarafından 28.10.2020 01:13:45  Tarihinde yazılmıştır.
Başkan Dinçer " Yarınlara Umutla Bakmanın Adıdır Gelecek Partisi "

[282]  

Adaletin ve doğruluğun ismidir Fatma hanım Rabbim yolunu açık etsin inşallah başarılar diliyorum

Yalçın Tarafından 28.10.2020 00:44:01  Tarihinde yazılmıştır.
Başkan Dinçer " Yarınlara Umutla Bakmanın Adıdır Gelecek Partisi "

[278]  

ağzınıza sağlık Fatma hanım yolunuz açık olsun Allah yar ve yardımcınız olsun

Yurda Tarafından 28.10.2020 00:10:03  Tarihinde yazılmıştır.
Başkan Dinçer " Yarınlara Umutla Bakmanın Adıdır Gelecek Partisi "

[277]  

Çıktığın bu yolda Adil duruşunla ve Adaletl yürüyüşünle sana başarılar diliyorum,yolun herdaim açık olsun .Allah yar ve yardımcın olsun Fatoş hanım

ali özgül Tarafından 27.10.2020 17:22:27  Tarihinde yazılmıştır.
Yıldırım Ailesinin Acı Günü!

[276]  

allah rahmet eylesin inşallah

Cennet Tarafından 27.10.2020 13:01:29  Tarihinde yazılmıştır.
Başkan Dinçer " Yarınlara Umutla Bakmanın Adıdır Gelecek Partisi "

[274]  

ağzınıza yüreğinize sağlık Fatma hanım bu ülkeye bi faydanız olacaksa Allah yolunuzu açık etsin bende varım sizinleyim Allah yardımcınız olsun

Tülay çavuş Tarafından 27.10.2020 13:01:10  Tarihinde yazılmıştır.
Başkan Dinçer " Yarınlara Umutla Bakmanın Adıdır Gelecek Partisi "

[273]  

Allah yardımcınız olsun yolunuz açık olsun başarılar fatma hanım

Malatyalı44 Tarafından 27.10.2020 10:54:33  Tarihinde yazılmıştır.
Efsane Derebeyleri Taraftar Derneği Açılışa Hazırlanıyor!

[272]  

Hayırlı Olsun Emin Başkan ve ekibi eski taraftarlardan tebrik ediyorum başarılarının devamını diliyorum

Sherlock holmes Tarafından 25.10.2020 14:40:42  Tarihinde yazılmıştır.
Başkan Dinçer " Yarınlara Umutla Bakmanın Adıdır Gelecek Partisi "

[271]  

Allah vatana millete hayrınızın dokunmasını nasip etsin.Sizin gibi hanımları daha aktif, daha güçlü görmek, ülkemiz için aydınlık bir gelecek vââdediyor. Başarılar dilerim size ve ülkesi için çalışan tüm KADINlara...

NESRİN Tarafından 25.10.2020 14:08:41  Tarihinde yazılmıştır.
Başkan Dinçer " Yarınlara Umutla Bakmanın Adıdır Gelecek Partisi "

[270]  

İnşallah güzel günlere hep birlikte varırız Fatma Hanım. Başarılar diliyorum. Allah yardımcınız olsun. Sizin gibi insanlarla olmak gurur verici.

NESRİN Tarafından 25.10.2020 14:08:16  Tarihinde yazılmıştır.
Başkan Dinçer " Yarınlara Umutla Bakmanın Adıdır Gelecek Partisi "

[269]